úterý 21. prosince 2010

Nadšená žehlířka


Jak jsem již kdysi zmínila, žehlí se u nás pouze když přijede babička z Kostelce. Já ji chystám průběžně Honzovy košile, ona je žehlí, když my jsme večer pryč. 
Tentokrát toho bylo jaksi více, jelikož se nám podařilo chytnou vši (tedy vlastně jednu veš a pár hnid). Deratizaci jsem provedla velmi důkladnou, podstoupila ji i babička hned když přijela....:-) Prádla bylo tedy tentokrát požehnaně a žehlení také více. Bylo mi doporučeno žehlit především povlaky od polštářů. Babička se toho ochotně ujmula a Nikča stále žadonila, že chce žehlit také. Nachystala jsem jí tedy také kupičku a ona žehlila hned po babičce. Žehlila nadšeně, radostně, opatrně a toho, že nemá žehličku v zásuvce si všimla asi po 20 minutách :-)

2 komentáře:

Postelec řekl(a)...

Žehlička je dosti těžká,ale máme štěstí,že Nikuška není žádné peříčko a i s takovou vahou si poradí,netuší,že to je práce nekonečná,opakující se do zblbnutí a jen ti prckové to berou jako výhru a ještě babky co už to mají rekreačně!!!

babča z Rokytnice řekl(a)...

Niki, až pojedeš do Rokytnice, taky Ti ráda nachystám kupičku prádla k žehlení. A slibuju, že žehličku nezapomenu zastrčit do zásuvky. Mne žehlení velice nebaví, ale jako hlídač žehlící Nikolky budu velice pozorná. Můžeme se na tom domluvit? :-))))))))