neděle 27. února 2011

Zkracujeme si nejen dlouhou chvíli

Tobík už byl zase děsně zarostlý a tak jsem se i v rámci  zkrácení dlouhé chvíle rozhodla ho ostříhat. On byl docela svolný, především proto, že jsem mu slíbila bonbónky (typu Lipo). Spotřebovali jsme jich "pouze" 6 díky kombinaci s právě běžící včelkou Májou.
A výsledek posuďte sami.....

Poslední úpravy před:



Po  akci:

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Fešák to je a jak jsi ty "ostříhaný" fotky krásně vystínovala :-).

babča z Rokytnice řekl(a)...

Parááááda!!!!!!!!!!!! Je to jasný, když Tobík potřebuje ke stříhání lipíčka, vůbec nezáleží na tom, kdo ho stříhá :-)

Helena řekl(a)...

To je teda "cukroušek"! Vidíš, jak je to stříhání jednoduché... Tak teď je na řadě, předpokládám, Nikola - moc se za ni přimlouvám!! Trocha úprav na její hlavě ji fakt prospěje!!

Eva řekl(a)...

No něco vymyslím - u Nikči,ale když mě nejlépe jdou tyto krátké sestřihy. Docela mě překvapilo, kolik má ted Tobík vlasů.Budu si asi muset koupit pořádný nůžky nebo strojek.....

Eva řekl(a)...

Myslím, že kadeřnice je stále rychlejší a preciznější..Ale já zase mohu využít momentální dobré nálady a vhodné chvilky....

babča z Rokytnice řekl(a)...

Právě, to využití příhodné konstelace je k nezaplacení (a tím nemyslím jen finance). Když zůstanou nervy všech účastníků akce v naprostém klidu, může se i nějaká ta drobná nedokonalost přehlédnout. A jak Tě, Evi, znám, ještě tak dva pokusy a budeš se té kadeřnici klidně rovnat. Pohodička je prostě pohodička a praxi rychle doženeš. Jistě přijdeš i na to, jak stříhat Nikolku.

Helena řekl(a)...

Jó, jó, co se dělá rukama, musí se trénovat! A taky pomáhá, když se dobře díváš na toho, kdo to opravdu dobře umí a zvládá! To je moje zkušenost, a nejen co se stříhání týče....

Pavla řekl(a)...

Reakce na Helenu:
Ano, to je pravda. Že u Tebe stačí, když se na někoho díváš a pak to "umíš". Pak totiž, když Ti barvím hlavu, mi neustále při každém mém tahu říkáš:"Ale paní Elfi, to dělá tak a tak... Děláš to blbě..." ;o))))

Helena řekl(a)...

Néé, děláš to dobře, barvu máš sice horší než paní Elfi, ale víc drží..... Paní Elfi má barvu I.A., ale furt plká a mně to pak nechytne.. Tím dobrým díváním se jsem fakt myslela v tomto případě STŘÍHÁNÍ. To mám fakt okouklé. A když vidím Jindru, jak někdy přijde od holiče... tak vím, a vidím, že já když ho stříhám, má to lepší!! To musíš uznat!

Postelec řekl(a)...

Tobík je prostě fešák,se svým novým sestřihem od maminky je ještě více k umuchlání.Evi prostě na co sáhneš,tak paráda.