pátek 26. března 2010

Zamezovač šťourání

Šťourá se Vaše dítě v nose? Nezoufejte, máme pro Vás jednoduchý návod, jak si vyrobit výborně fungující zamezovač šťourání.

Potřebujete:
  • kelímek od malého jogurtu (obsah dítě slupne na svačinu)
  • brčka 5 ks - rozstříhat podélně na tenké proužky
  • 20 cm tenké gumičky
  • fixu
Jste zajisté inteligentní matky či otcové, jednoduše si jej vyrobíte dle přiložené fotky :-) Jak vidíte je velice spolehlivý a dítě jej nosí dobrovolně....

Co vymyslíme na okousané nehty??? (Nikča mě asi nepochválí, až si to jednou přečte....)

7 komentářů:

Postelec řekl(a)...

No Evi,ty máš představivost a trpělivost,musím se přiznat,že já jsem ty moje plácla přes ruce,asi ted to je týrání.....že?Mnohdy jsem dělala že to nevidím,nebo jsem normálně ječela.....tak už víš po kom máš hlučné děti?My jsme opravdu doma nebyli moc klidní.A jak víte,náš tatík je celkem také huronský.Vždycky jsem se utěšovala,že dole sousedi pod námi(Šůlovi) měli jen dvě děti a s tím klidem či ječením bojovali více.Děda si to snad také pamatuje a ví,že sousedka Dana měla vyšší grády hlasu.Byli jsme v činžáku samé mladé rodiny,tak jsme si ty role měnili,ale bylo to moc fajn.Já prostě děti miluji....ty jejich nápady,bezelstnost....hlavně aby ted s tím sluníčkem ztratily náchylnost na rýmu,kašel...jejej to jsem se rozepsala....

Eva řekl(a)...

Zamezovač štourání nebyl původně vyráběn pro tento účel, ale jak vidíte má maska ještě další výhodu :-))

Helena řekl(a)...

Výborný nápad! Tohle ušij i Julince, ta už má jednu "dírku" úplně rozbolavělou...

Za tu masku do vody pro Juli zasloužíš pochvalu před nastoupenou jednotkou, moc moc hezký a asi taky dost pracný, viď?

Eva řekl(a)...

Taky jsem tuhle Nikolce dala zrcátko, ať se jde podívat, že tu jednu nosní dírku má už trochu větší.....To fungovalo chvilku.

No, co se týče masky, šila jsem z Honzových (nepoužitých) trenek dle zimní kukly. Ty uši jsou ale moc od sebe - opravím....Oblek z Honzové staré košile - to bylo hned...Nejlepší na tom je, že to člověk udělá od oka a jde to rychle....

Helena řekl(a)...

Nic neopravuj, je to výborný tak jak to je!
Udělej další, jinou...!

babča z Rokytnice řekl(a)...

Vida, k čemu všemu se může hodit maškarní maska. Určitě sklidila úspěch na karnevalu a teď souží dál, to nemá chybu. Radost na několikátou. Hlavně, aby vydržela, než si Niki odvykne.

Eva řekl(a)...

Tak Vám to řeknu na rovinu. Je to tzv. jednorázová maska, vydržela přesně jeden den - tedy čumák. Uši ještě máme. Nebylo to myšlené na karneval, jen pro pobavení Nikolky a zabavení maminky :-))