pondělí 17. května 2010

První za každou cenu

Já: "Kolik nás teda jede do Čelákovic?"
Julinka: "Jedna, dva....." Pvní ukáže Julinka na sebe, potom na Nikolku....
Nikolka: "Ne, já chci být jednička! "
Julinka: "Budeš dvojka, ta je dobrá, " diplomaticky jí uklidňuje Julinka. "Jednička je neblbější."
Nikolka: " Já chci být nejblbější jednička!"

 Co k tomu dodat? :-)

5 komentářů:

Helena řekl(a)...

Dvě chytré horákyně...

Anonymní řekl(a)...

Štětstí, že Nikča není blondýna, to by bylo pak jasný :-))))
Zuza

babča z Rokytnice řekl(a)...

To je jak příprava do politiky - ať jsem třeba blb, jen když jsem vidět, a ještě k tomu na prvním místě .... Holky, maminky, nepouštějte těm dětem tak často televizní debaty našich vrcholných představitelů :-)
Ale jinak se to muselo poslouchat úplně úžasně; na co ti caparti nepřijdou.

Postelec řekl(a)...

Pokud si ještě pamatuji,tak z mých čtyř dětí chtěly být vždy nejlepší a první jen dvě a to Honzík a Janina.No a Honzík je přece otec Nikušky,tak proč se divit!!Ona si časem najde svůj vlastní recept na přelstění své sestřenky,jen co najde její Achylovu patu,o tom jsem přesvědčená,ale dá to fušku Niki!Julinka je tvrdý oříšek!Prostě jste správné holky!!

Pavla řekl(a)...

Zuzanka by Ti mohla vykládat, jak je dležitá hierarchie v rodině a že každý má své místo a pořadí...;o))

Tak se nediv, že chce být nejblbější jednička.... Julinku už asi taky nebaví být uprostřed sendviče....