neděle 19. září 2010

Razítkovaná


Honzík se včera ujal zábavy pro děti. Napínal nás je do poslední chvíle, ale když vytáhnul brambory a poté se marně sháněl po barvách, bylo mi jasné, že se budou vyrábět razítka.
Oželela jsem tak oblíbený nákup potravin a výroby razítek jsem se zúčastnila i já. Honzík mi nejdřív vtipně přidělil horší nůž a sám si zlehka tvořil tvary typů autíčko a kytička.....

Dětem i mě se zábava moc líbila, Tobíkovi však nejvíce vymačkávání temperovek....

Těšíme se na další nápady :-)

8 komentářů:

babča z Rokytnice řekl(a)...

Á, tatínek nezůstává pozadu :-) Taky chrlí jeden nápad za druhým. Nešlo by něčím takovým trochu oživit fádní bílé kachlíčky nad sporákem? Jaká barva by se dala použít (teda mám na mysli typ barvy, ne barevnou škálu)? Dětem by se to razítkování na zeď určitě zamlouvalo. A v kuchyni by bylo taky veseleji.

Helena řekl(a)...

A pro nás můžete vyrobit třeba nějaké přáníčko.... I my jsme pro vás včera a dnes vyráběly s holkama... čekejte více pošty.. zítra nebo pozítří!!

Pavla řekl(a)...

Nápad je to skvělý, ale myslím si, že by se tatínek asi zhroutil...
Zvlášť, pokud by se vše událo, když by byl v práci...

Helena řekl(a)...

Nerozumím...

Eva řekl(a)...

Taky jsem nerozuměla, již rozumím. Pavla myslí to zdobení kachliček :-))), ne?
Barva? Co takhle akrylová:-)...

Jinak na poštu se těšíme:-)

Postelec řekl(a)...

Já si teda myslím,že razítkování po stole a všude kolem bohatě stačí,musejí se ještě více zdokonalit v tom výtvarnictví a pak budou ty kachličky,že???Všechna čest tatínkovi,že nenechává tvořivost jen na mamince,je ta rovnoprávnost...No ted i příjde na řadu vánoční tvořivost a tak Heli se dočkáš přánička,naděje umírá naposledy....

Helena řekl(a)...

Ale že to Honzíka baví, že jo??

P.S. To přáníčko bych samozřejmě chtěla hnedka, na vánoce už bude zase jiná výroba... myslím...

Pavla řekl(a)...

Asi by Vá měl tatínek vymyslet další zábavu, abyste přidali nějakou další zajímavost..:o)))