úterý 9. listopadu 2010

Angličtina (nejen) pro prťata

Tuhle jsem hledala nějaké opravdu velmi jednoduché anglické písničky pro děti a proklikala jsem se na stránky učitele Grega. Učí v Japonsku a jeho metody se mi zdají úžasné.

Proto přikládám odkazy, kde je pár velmi jednoduchých písniček, ale i ukázky z hodin:



The Hello song:
http://www.youtube.com/user/aireenglishschool#p/u/18/Bug9KcDCYzs



Song: What's Your Name?
http://www.youtube.com/user/aireenglishschool#p/u/20/dSM1dZkJeh4

(Je tam ještě pár dalších takových písniček, zajisté najdete.....)

ukázka hodiny:
http://www.youtube.com/user/aireenglishschool#p/u/0/vwCwj21MdlY

abeceda:

http://www.youtube.com/user/aireenglishschool



Tobiášek miluje Hello Song a obávám se, že pokud ho ještě párkrát uvidí, bude umět dřív anglicky než česky. Asi budu Gregovi metody aplikovat na Tobíka v češtině:-))

7 komentářů:

Postelec řekl(a)...

Myslis Evi ze bych to zvladla i ja kdyz i nas Tobisek to mysli s anglictinou vazne?

Eva řekl(a)...

Rozhodně,zítra Vám začíná první lekce:-))

Anonymní řekl(a)...

Moc milý web! Děkujeme za inspiraci pro naší školu

Eva řekl(a)...

Děkuji Vám. Těší mne, že odkaz využijí i profíci. Takovou výuku bych přála každému....

Nemohu nepřidat ještě jeden odkaz na výborné a jednoduché písničky:
Super Simple SongsBohužel mají pouze 3. díl:-(
Budu pátrat dále....By, by:-)

Eva řekl(a)...

Ukázky použití výše uvedených písniček:

Ukázky Super Simple Songs

Pavla řekl(a)...

Evičko, asi Ti ublížím!! Poslechla jsem si ty písničky jedno a nemžu je dostat již asi týden z hlavy!!§ To je příšerný - vařím a v hlavě mi zní: Hello, hello!!! ;o)))
A nic to nezruší - ani puštěná jiná hudba!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Ano, myslím, že i vám zní v hlavě song našeho mladí z angličtiny Mira Žbira: You are the black shiiiip, black shiiip, black ship of the family!
Metoda je to zaručená, Prokop tu často lítá ve stavu - "zabraly mně drogy" - a křičí: I am happy!!!!!
Zkrátka angličtina prozpěvující je forever!
PS: My name is Klopot (taktéž Prokopova hláška - 3 roky).
Zuzka