čtvrtek 4. listopadu 2010

Dýně na dluh a sirky

Dýně:
 Udělala jsem si s dětma procházku. Cílem bylo, koupit dýni. Dobrý nápad, špatné provedení. Peněženku jsem si dala do kapsy bundy, která zůstala na věšáku:-)).....
Ale máme hodnou paní květinářku a dýni mi vnutila na dluh:-)


Sirky:

Poznatky:
  1. Chrastící sirky zaktivují zaručeně každé dítě....
  2. Za MOJE použití sirek jsou děti ochotny udělat cokoli - přinesu, odnesu, umyji, obleču, vyčistím ......hlavně maminko už zapal tu svíčku :-))
  3. UKLIĎ SIRKY NA JINÉ, DĚTEM NEDOSTUPNÉ MÍSTO!!!!!!!

6 komentářů:

Pavla řekl(a)...

Máte moc hezkou dýni. Holky taky žadonily, ale neměly jsme jí. A tak jsme udělaly alespoň výzdobu oken... Musím ale nejdříve vyfotit....:o))

Eva řekl(a)...

Rozhodně vyfoťte, rádi se inspirujeme....Jinak tak dýně je už kapku zcvrklá.Fotila jsem jí až druhý den......

babča z Rokytnice řekl(a)...

Krásné strašidýlko, takové miloučké. A kdopak dlabal? A co se stalo s vydlabaným vnitřkem? Doufám, že neskončil v popelnici.... U Anežky a Matouše byl vynikající koláč, ale prý je z toho i moc dobrá polévka a co se nespotřebovalo doma, odnesli na jednu farmu zvířátkům (prý jim to taky náramně chutnalo). Koláč jsem ochutnala, polévka nezbyla. Jste prostě šikulkové nápadití. Jen tak dál, ať mají nešikové a lenoši nad čím přemýšlet.

Eva řekl(a)...

Tak Helo přiznám se, že my vydlabali opravdu jen tu dužninu (spíše vlákna) se semínkama.Semínka jsme si vybraly na usušení a tvoření a nic moc dalšího nezbylo. Nebyla zas až tak velká.... Ale příště si koupím pouze na účely konzumování.....

Postelec řekl(a)...

Stacilo rici,v Borohradku na poli se vali dyni....ale nejsou zase tak krasne oranzove...u Jiresu v Brandyse mate usmevave a na sirky,ty jsou hezci

Postelec řekl(a)...

Stacilo rici,v Borohradku na poli se vali dyni....ale nejsou zase tak krasne oranzove...u Jiresu v Brandyse mate usmevave a na sirky,ty jsou hezci