čtvrtek 4. listopadu 2010

Abraka dabra a Jirešovic jsou pokupě:-)

Stačí se jen zmínit v komentářích a hned se tak stane.....aneb prosba paní Jirešové téměř vyslyšena.


Foto z narozenin paní Jirešové, kde se sice jen na chvilku, ale přece sešly všechny její děti a bez jednoho všechny vnoučata. Chyběl jen nejstarší vnuk Vašík a snacha Jana. No tak příští rok to zajisté klapne :-) Bylo to bezva:-)

Že bych si taky na něco v komentářích postěžovala, když to tak funguje?:-)

7 komentářů:

Pavla řekl(a)...

No super! To je hezký!

Helena řekl(a)...

Koukám, že i u Jirešů je velkých i malých jako "Pačinkových" (t.zn. opravdu hodně)!!
Janě velké - přeju touto cestou hodně zdraví k narozeninám!!

Anonymní řekl(a)...

No jo, je Vás jak much ze všech stran :-)))
hezká fotka!
ZUzana

helena řekl(a)...

P.S. Při jaké příležitosti se můžeme všichni zase potkat..??

Eva řekl(a)...

To je mami výzva či přání? Myslím, že Sárčiny narozky jsou dobrá příležitost....

Postelec řekl(a)...

Za 1a dekuji za gratulaci za 1b ani jsem netusila ze mam tak poslusne deti kdyz to tak funguje ze staci rict a prani se plni......PROSTE MAM SKVELOU RODINU.....DIK,DIK,DIK

Postelec řekl(a)...

Nevím jestli dikuze kolem přání pokračuje,ale měla bych takové malinkaté přání čistě na mé snachy,říkají mi a píší paní Jirešová,ne že bych nebyla paní Jirešová.Z toho oslovení mi je opravdu smutno,zní to od nich tak nějak odtaživě nebo možná moc vznešeně,kdysi dávno když začínaly být také Jirešovi svým přijmením, jsem jim nabídla tykání a oslovení jménem,nedošlo k tomu,nemohu jim to nutit.Ted jsem babička jejich dětí,možná by znělo hezky babička Jana,ale v dokumentech na webu a představování jsem stále jen ta paní Jirešová.Takže pokud by to šlo hlásím se o post babička Jana.Díky