pátek 24. června 2011

Lyžovačka - (doháním resty I.)

 Tak jsem si konečně našla nějaký čas a doufám, že doženu resty na našich stránkách.
To, že čekáme třetí miminko už asi není nikomu tajemstvím - zvlášť teď, kdy jsem v 36tt a břicho je nepřehlédnutelné :-)). To je také ten hlavní důvod, proč raději volím spánek místo nějakých stránek :-)
Dnes jsme si ale jaksi nadespala a tak doženu alespoň kousek.....

Lyžování v Říčkách v Orlických horách aneb super jarní prázdniny:
Sestra Zuzanka - spoluúčastnice "zájezdu" mi velmi zjednodušila práci svým článkem "Lyžníci" z 25.2.2011, kde detailně popisuje celou naši výpravu. Zajisté většina z Vás již četla.....
Měli jsme veliké štěstí, jelikož jarní prázdniny připadly zrovna na dobu, kdy byly děti zdravé. Jsem za ně moc ráda, jelikož si to myslím báječně užily... Děkuji Zuzance za pomoc a prvotní nakopnutí a také babi a dědovi z Rokytnice za poskytnutý azyl.
 
Děti - lyžaři (Kryšťa, Julinka a Nikolka) byli  naprosto skvělí, byla jsem z nich nadšená. První den byli rádi, že se udrží na těch svých špejličkách a  po dvou lekcích jeli již na velký kopec (přes 2 km) a celý ho sjeli!!!! Julinka s Nikolkou měla opravdu jen jednu lekci za den, víc by nevydržely a v Rokytnici nebyl na trénování sníh. I přesto ten pokrok byl ohromný.  Tiše jsem jim záviděla a moc se těším na příští rok, kdy si to s Nikčou na horách hezky užiju. Nic nepodceňuji a již letos jsem si zamluvila babičku "hlídačku" z Kostelce :-) 
Zuzanka se rozlyžovala bez velkých problémů, myslím, že by to zvládla i sama.... Toho instruktora ji vůůůůůbec nezávidím :-)) Večerní pohodička s medovinkou ji dodávala energii :-)
S Tobíkem a Kopíkem jsme to nakonec také sladili bez problémů. Nejprve jsme snědli všechny svačiny, poté pochutiny a v pátek jsme přistoupili rovnou k odměnovému lízátku.... No vždyť říkám - bez problémů :-)
pobyt na horách také velmi prospěl, jelikož mi začaly ustupovat těhotenské nevolnosti a docela dobře jsem se rozjedla. Že by v tom hrály roli karbanické večery se Zuzankou a pytlíkem brambůrků???? Jediné, co se zhoršilo, byl můj téměř vyléčený ztracený hlas.... Ale proč?????

Takže pro osvěžení dodávám jen pár fotek:
Čekaní na vybrané instruktor

Rozcvička

Kryšťa a jeho Vzor

První nastupování na dětský vlek


            












































































































  
Konec prvni lekce


První lekce









Sjezd velkého svahu
Svačinka II.

Svačinka nelyžařů I.










Odměnové lízátko od instruktorky

....i pro lyžaře zbylo :-)



Srážka


trest......
....dokonán
Lyžařská rodinka (Zuzanka na svahu)

4 komentáře:

babča z Rokytnice řekl(a)...

Ano, Zuzančino hodnocení prázdnin jsme již četli, ale to Tvoje, Evičko, Nám ten týden zase báječně připomenulo. A jak jsem se zmiňovala na Zuzančiných stránkách - naši snědí spoluobčané mohou jen tiše závidět, kolik dětí má taková rodinka :-)))

Helena řekl(a)...

Všimli jste si, že na obrázku "První lekce" má Niki a instruktorka téměr stejně dlouhé lyže? To mě teda zaujalo..

babča z Rokytnice řekl(a)...

No jo, jenže ta instruktorka má špičky nahoru i na patách. To se jí to pak jezdí! Jsou mezi námi i tací, kteří by mohli mít špičky na nahoru i na stranách, a stejně by se jen kutáleli a ostatním se pletli do cesty (tím ukazuju na sebe), a proto radši všechny podobné akce jistí v zázemí .... :-))))))A těm malým lyžařům pevně drží pěsti.

Postelec řekl(a)...

Nějak jsem nenapsala komentář,tak to napravuji.Samozřejmě souhlasím a těším se na ty další sněhové dny s drobotinou jako hlídací babička,protože pohled na mě na lyžích by mohl způsobit velký šok ...takže raději hlídání