pátek 6. května 2011

Nejsou puntíky jako puntíky

Styl interiérových doplňků typu puntík - proužek - kostička mám velice ráda. Vždy mne zaujme a nadchne, potěší oko i duši. Je takový lidský, milý a mě blízký....

Děti se tedy rozhodly mě puntíkama patrně překvapit a to dost netradičně. 
Dříve uvedená akce "ptačí chřipka" byla tehdy zakončena píchnutým ouškem Nikolky a antibiotiky. Den po jejich dobrání jsem k mému úžasu u Nikolky objevila puntíky -  NEŠTOVICE. V tu chvíli jsem  odcházela z dětského pokoje, nevěřícně jsem kroutila hlavou a opravdu nevěděla, zda se smát či brečet. Bylo nad slunce jasné, že se tomu Tobík také nevyhne a my se tedy z bytu ještě několik týdnů nedostaneme...

Teď už to máme zdárně vše za sebou a jsem tomu MOC ráda. Příště snad už dostanu ten puntíkatý hrníček :-))

 Tobík 2 týdny po vysetí:                                           Lekce plavání na suchu
                                                                          oblíbená interiérová zábava
 








                                     

9 komentářů:

babča z Rokytnice řekl(a)...

Ano, není puntík jako puntík ..... Ty na hrnečku nebo ubruse jsou fakt pěkné, ale doufejme, že Tobíkovi nezůstane žádný puntík na tvářičce. Je to přece jen mužský, i když zatím jen malý, a ti si nedají vymluvit, že se TO nemá drbat, i když to tak moc svědí.

Eva řekl(a)...

No Tobík to právě v tom obličeji měl nejvíce. I tu hlavní tam měl.. Jizev bude mít bohužel v obličeji asi dost, jelikož mu některé ani doteď nevybledly....

Helena řekl(a)...

A že odbočuju od těch Tobiášových "puntíků"... kde máte to puntíkovaný nádobí? A to druhý? Ani jsem ho u vás neviděla...

Pavla řekl(a)...

Mami, to je cizí fotka..... Ne, z Eviččíné domácnosti...;o)

Eva řekl(a)...

proč myslíš Pavlínko?


No ano, není to u nás, ale nebylo by to špatné, kdyby ano, že?

Pavla řekl(a)...

No, protože jsem nad tím dlouze přemýšlela... Proč bys měla doma takový miš maš designů... Hlavně jsem si říkala, kde ve Vašem bytě bys měla tak rozšafně naaranžované hrníčky, když šetříte každým centimetrem.....:o)))
Jinak oboje je moc hezké - puntíčky tedy více...;o))))

Postelec řekl(a)...

To je nápad,puntikatý hrneček,Nikolka má ale přání růžový budík a ty puntíky obsará prozatím Tobišek na svém obličejíčku!

Helena řekl(a)...

Nejhezčí je, myslím, ten džbán s tulipány....
Ale "růžový budík" bych teda nediplomaticky, ale kategoricky, zakázala....
Vždyť ty děti z té růžové už zblbnou...

postelec řekl(a)...

Já si myslím že nezblbnou,ale vkus se jim vylepší v oblíbenosti barev jak povyrostou,do té doby bude budík stejně zlikvidovaný,další abonentka na růžovou se nám pomalu klube....