neděle 20. června 2010

Dinosauři v bazénu

Na poslední chvíli jsme se dostali na náhradu plavání a dozvěděli jsme se, že máme mít originální čepici do vody, ve které bude možné plavat.  V záloze byla sice kočička, co jsem šila Julince, ale Nikolčin oblíbený dinosaurus byla výzva. Z časových důvodů naštěstí nebylo možné nic šít a tak bylo jasné, že musí přijít na řadu moje oblíbená tavná pistole.
Po obědě jsem tedy uložila všechny děti (hlídala jsme i Prokopa), dala si kávičku (již piji i s kofeinem), nechala jsem chvíli pracovat moje zarezlé mozkové závity a pustila se do toho. Za necelou hodinku jsem měla čepici pro Nikču i pro mě a jako bonus drápky a náramky pro Nikču.

Potřebujete:
  • silonkové podkolenky
  • kousek karimatky
  • tavnou pistoli
  • nůžky
Výroba je velice snadná a opravdu velmi rychlá. Nikolka i ostatní děti byly nadšené. 

3 komentáře:

Helena řekl(a)...

Tak dinosauři se ti fakt povedli! Seš borec! Perfektní, velmi jednoduché na nasazení a moc jim to sluší!!
P.S. 2.48 hod. pod článkem je večer nebo odpoledne?

Eva řekl(a)...

P.S. večer. Ten den jsme všichni odpoledne usnuli a spali do 17,00. Tak se mě jaksi nechtělo spát....

Postelec řekl(a)...

Originální,ty máš nápady k nezaplacení..