neděle 20. června 2010

Šatičky ze zavinovačky

Sárka (nejstarší neteř) má svoji nejlepší kamarádku Zuzanku. Chovají se k sobě moc krásně a já ji takovou kamarádku moc přeji. Když jsme byli v Olomouci, měla Zuzanka zrovna narozeniny. Sárka pro ni chtěla koupit nějaký dárek a Pavlínka mě pověřila, ať se Sárkou zajdu něco koupit. Sárka mi řekla své tipy, mezi kterými byly i oblečky na Zuzančinu panenku.  HA, vyřešeno. Nemusíme nikam jezdit a utrácet zbytečně penízky. Obleček ušiji večer. Ráno bude připravený, slíbila jsem.... 
Jedny šatičky na panenku už jsme spíchla Nikolce a taky vím, že práce v časovém pressu mi jde nejlépe, proto jsem neměla důvod si nevěřit.... Mamka mi poskytla nádherný materiál v podobě vyřazené zavinovačky. Ušila jsme tedy zase šatičky. 
Moc mě to bavilo a těšilo, že můžu pro Sárčino krásné kamarádství něco udělat. Jelikož byl ale materiál dost vetchý a Tobiášek dost nechápavý, skončila jsme nad ránem.... Odměnou mě byla Sárčina  a Zuzančina radost. Hřeje mě to u srdíčka ještě teď. :-) Díky Sárko za tuto příležitost.

P.S. Za dva dny píše Pavlínka, že se šatičky roztrhly na bříšku.... Poučení pro příště :-)

3 komentáře:

Helena řekl(a)...

Už se to i vyřešilo.. Pavla našla v oblečkách pro děvčata jedny úplně mrňavý šatičky, říkala, že je pošle Zuzance...
Ale ty tvoje byly určitě povedenější..

Pavla řekl(a)...

Byly nádherný.. Zuzančina maminka je prý opraví..:o) Ale tak jak visí na tom ramínku, tak mně vytanulo na mysl, že to jsou šatičky jako ze skanzenu....;o)

Postelec řekl(a)...

Evi šatečky se Ti moc povedly a když je i opravář...