neděle 20. června 2010

Kočárkování v Olomouci

V Olomouci se opět dostává do popularity jezdění s kočárky. Pro někoho povinnost, pro jiné zábava. Tobíkovo prvotní nadšení vydrží asi minutu. Oproti tomu Nikolka se projevuje jako profesionální maminka. Strčila by do kapsy leckterou prvorodičku. Nechybí ani  plína proti sluníčku. (Jen škoda, že zrovna žádné nesvítí .-))



11 komentářů:

Helena řekl(a)...

A kdepak zůstal "můj" starý modrý kočárek??

Eva řekl(a)...

Chyběj ruce...:-) To si asi někdy říká i Pavlínka, co? :-))

Pavla řekl(a)...

Tvůj kočárek není růžový... což je teď "zásadní" problém pro Nikču a Julču....;o)

Helena řekl(a)...

To jako že můj není růžový? No, není, ale za to je pohodlný, nejen pro panenky... Vozila jsem v tom nejen Prokopa a Tobíka, ale už i Emmu, a víš, a jak se jí to líbilo. Hned byla spokojená!!
Můj kočárek má totiž, Koudelkové, péra.... !!! Takže se dá houpat!!
Né jako ty vaše tvrďáky..

Pavla řekl(a)...

Porád něco!!!! :o)))

Postelec řekl(a)...

Jak bych poradila Hele,přetřít na růžovo,aby holky byly spokojené a vlastně Tobíkovi to je jedno,ne?

Helena řekl(a)...

Můj kočárek přetřít na růžovo?! No v žádném případě'
Tobíkovi je to možná jedno, ale mně tedy ne!
Ten kočárek mně vyrobil můj otec, který byl sedlář a čalouník a dostala jsem ho, myslím, pod stromeček, když mně bylo pět let!!
Sice jsem si ho hned na začátku malinko připálila o žhavá kamna (tehdy jsme ještě normálně topili v kamnech dřevem a uhlím v každé místnosti!!, spálenina asi 5x5 cnm dole na boudě - hned jsem měla na talíři, že vše zničím) ale po té už se mu téměř nic nestalo...
Stále funkční, když s ním malé holky poprvé vyjely asi před třemi lety na Náves - byly středem obdivu, kdosi si je chtěl dokonce kvůli kočárku fotit!!
Ve své podstatě je to starožitnost...
Tak - tohle byla vzpomínka, hodná "babičky". že?!

Postelec řekl(a)...

No tak to tedy pardon,když starožitnost,tak žádná růžová,ale Helo nebudeš s ježděním s kočárkem konkurovat vnoučatům,že ne? Nebo se do něho vejdou ty dva prtousci?On Tobík by ti ho za chvíli mohl rozšroubovat také třebas,tak ho holka zlatá opatruj.....

Helena řekl(a)...

Mrňavý se už samozřejmě také vozily, ale po jedné... je to přece jen kočárek pro panenky....

babča z Rokytnice řekl(a)...

Helo, klobouk dolů! Tak krásně si hájit vzpomínku na dětství v babičkovském postavení, to fakt zasluhuje obdiv. Jasně, braň si svůj modrý kočárek. Starý "pérák" se hned tak nevidí a zvlášť, když je po těch letech stále v kondici !!! Tleskám Ti a v skrytu duše Ti ho i tiše závidím (ale tou přející závistí - klidně Ti ho pomůžu bránit před všema moderníma vymoženostma).

Helena řekl(a)...

To jsem ráda, že někdo ocení můj starý "úžasný" kočárek pro panenky!
Doufám, že Eva .. někdy časem.. dodá i foto!!